Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Ερωτήσεις

68
 


Στα σχόλια αυτής της ανάρτησης μπορείτε να εισηγηθείτε θέματα που αφορούν σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Μπορεί να είναι θέματα γενικού περιεχομένου, ερωτήσεις για θέματα ασφάλειας και όχι μόνο, που σας απασχολούν. Θα καταβάλλεται προσπάθεια έτσι ώστε να δίνεται σε όλα μια απάντηση έγκυρη και αξιόπιστη. Μπορείτε επίσης να διαφωνήσετε, να συμπληρώσετε ή να διορθώσετε, αν και εφόσον έχετε τις γνώσεις και την εμπειρία.

Για να κάνετε το σχόλιό σας, θα πρέπει να επιλέξετε τον τίτλο (Ερωτήσεις), και μετά, στο κάτω μέρος της ανάρτησης, να επιλέξετε Δημοσίευση σχολίου. 

Περισσότερα για το πώς γίνεται μια δημοσίευση σχολίου, εδώ:  Πώς γράφω σχόλιο σε ένα ιστολόγιο σαν αυτό.




68 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια! Προχωρήστε! Καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή δουλειά! Περιέχει σημαντικότατες πληροφορίες. Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξαφνικά η αρχική μου σελίδα έχει αλλάξει και ανοίγει σε μια διεύθυνση babylon.com. Είναι κάτι κακό; Κάπου αναφέρετε ότι είναι ιός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από μόνο του δεν είναι ιός ή κακόβουλο λογισμικό. Είναι μηχανή αναζήτησης που περιλαμβάνει λογισμικό μετάφρασης και λεξικά. Παρόλα αυτά μαζί του εγκαθίσταται στον υπολογιστή και το babylon toolbar, το οποίο αλλάζει την αρχική σελίδα, μπλοκάρει τους browsers και ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ φεύγει από τον υπολογιστή. Γι' αυτό αναφέρεται και ως hijacker toolbar. Συνήθως εγκαθίσταται στον υπολογιστή χωρίς τη θέληση του χρήστη, όταν κατεβάζει δωρεάν και αμφιβόλου ποιότητας υλικό.

    Αν χρειάζεσαι βοήθεια, επικοινώνησε μαζί μου με email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια. Με τη δική σας βοήθεια, θα έχει και συνέχεια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοτάξιδο το μπλογκ! Εξαίσια κίνηση για να οργανώσεις το χόμπυ σου και να το μοιράζεσαι μαζί μας, ευχαριστούμε! Λύνει τις κατά καιρούς απορίες που είχα και θα έχω περί υπολογιστών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω εφαρμόσει όσα γράψατε στην ανάρτηση "ο υπολογιστής μου αργεί να ξεκινήσεϊ" και λειτούργησε! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο το πρόγραμμα για τα PDF! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ρωτήσω κάτι και αν μπορείς σε παρακαλώ πες μου. Μέσα σε ένα usb έχω φυλαγμένα πολλά φάιλς avi. Συγκεκριμένα τα έχω όλα μέσα σε ένα folder. Μόλις όμως πάω να ανοίξω το folder, η οθόνη του υπολογιστή μου ασπρίζει! Πρέπει να βγάλω το usb για να γίνουν όλα όπως πριν. Έχω ελέγξει με το antivirus μου to usb και είναι οκ. Είναι κάτι που διορθώνεται; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στις συνδέσεις σου γιατί δεν υπάρχει και το ΑΠΟΕΛ Λευκωσίας;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις τελευταίες μέρες, μετά από μεγάλη προσπάθεια και ψάξιμο, καταφέραμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα του αγαπητού μας φίλου και μέλους του Ιστολογίου, Γιώργου Χρ. Το πρόβλημα αφορούσε στη λειτουργία του Movie Maker. Συγκεκριμένα, τοποθετώντας εκεί ένα βίντεο, ακουγόνταν ο ήχος αλλά δεν υπήρχε εικόνα. Το πρόβλημα σχετιζόταν τελικά με την κάρτα γραφικών ΑΤΙ Radeon, σε συνδυασμό με τα γραφικά της Intel. Για να λειτουργήσει το Movie Maker έπρεπε να ενεργοποιηθούν τα γραφικά ΑΤΙ. Ο φίλος Γιώργος Χρ. μας παρακαλεί να δημοσιεύσουμε την πορεία που ακολουθήσαμε για τη λύση του προβλήματός του. Παρόλα αυτά, επειδή η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος διαφέρει από υπολογιστή σε υπολογιστή, όποιος αναγνώστης πιστεύει ότι έχει παρόμοιο πρόβλημα, ας μας γράψει εδώ. Είμαστε πρόθυμοι να βοηθήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερωτήσεις:
    1) Όταν κάνουμε Disk Cleanup τι είναι καλό κατά τη γνώμη σου να κάνουμε
    tick στη λίστα Files to delete;
    2) Τι είναι η επιλογή Compress this drive to save disk space; Να το κάνουμε
    tick όταν κάνουμε Disk Cleanup?
    3) Πώς κάνουμε προφίλ χρήστη για να μπορούμε να κάνουμε επώνυμα τα σχόλιά
    μας στο ιστολόγιό σου;

    Με εκτίμηση,
    Rodothea

    (Το πιο πάνω μήνυμα το πήρα μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Το δημοσιεύω, γιατί μπορεί και άλλοι να έχουν παρόμοιες απορίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ροδοθέα, σε χαιρετώ!

    1. Όταν κάνουμε Disc Cleanup, σβήνουμε ό,τι δεν χρειαζόμαστε, και ουσιαστικά δεν χρειαζόμαστε τίποτε από εκεί. Το μόνο που θα σου έλεγα να προσέξεις, είναι αν έχεις κάπου αρχεία εγκατάστασης προγραμμάτων (.exe files) που τα χρειάζεσαι, μην τα σβήσεις. Παίρνουν, όμως, αρκετό χώρο στον δίσκο σου.
    2. Το Compress this drive, δεν το συστήνω. Το χρησιμοποιούν όσοι έχουν σοβαρό πρόβλημα χώρου, αφού τους βοηθά να κερδίσουν μέχρι και 15% ελεύθερου χώρου, αλλά λάβε υπόψη ότι έχει και ... κόστος. Πολύ χοντρά, το κομπιούτερ επιβαρύνεται να λειτουργήσει, ενώ κάποια προγράμματα δεν λειτουργούν.
    3. Για να δημοσιεύσεις σχόλιο επώνυμα, πρέπει να επιλέξεις προφίλ (π.χ. Google), εκεί που λέει δημοσίευση σχολίου ως ..., και να περάσεις τον έλεγχο ότι δεν είσαι ... ρομπότ!

    Ελπίζω να σε έχω καλύψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να δεις εδώ τι πρέπει να κάνεις για να ... καθαρίσεις τον υπολογιστή σου από διάφορα αχρείαστα πράγματα: http://mandolino111-twinkler.blogspot.com/2014/04/blog-post_5.html

      Διαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και χρήσιμη ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε Twinlker για την αποτελεσματική εξ αποστάσεως επέμβαση στον υπολογιστή μας με την οποία αποκατέστησες πρόβλημα λειτουργίας του windows movie maker, διαθέτοντας πολλές ώρες από τον χρόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που βοήθησα!!! Ελπίζω να ετοιμάσατε τελικά την ταινία σας! :)

      Διαγραφή
  16. Πολύ καλο το ιστολογιο σας και σας ευχαριστουμε που μοιραζεστε όλα αυτα μαζι μας. Εχω ενα προβλημα τις τελευταιες μερες και δεν ξερω αν μπορειτε να με βοηθησετε. Το πληκτρολογιο του υπολογιστη μου εχει μπερδευτει. Οταν πατω τα πληκτρα που χρειαζονται shift, για παραδειγμα παρενθεσεις, τοις εκατο, βγαινουν αλλοι χαρακτηρες. Πρεπει να κανω πολλες δοκιμες με ολα τα πληκτρα για να βρω το σωστο. Αυτο ειναι πολυ κουραστικο. Υπαρχει καποια λυση; Ευχαριστω!

    Κυριάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Κυριάκο, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό ως λύση στο πρόβλημά σου:
    http://mandolino111-twinkler.blogspot.com/2014/09/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρετε. Γράφω σαν ανώνυμος γιατί δεν έχω λογαριασμό Google. Πρέπει να έχω τέτοιο λογαριασμό για να μπορέσω να γράφω επώνυμα; Σας ευχαριστούμε για τα χρήσιμα πράγματα που μας γράφετε. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν ξερετε τι συμβαίνει στην περίπτωση που η αρχική σελίδα του υπολογιστη μου ξαφνικα αλλάζει. Συγκεκριμένα είχα το GOOGLE και ξαφνικά έχει γίνει κάτι άλλο (Web search). Μου εχουν πει ότθ δεν είναι κάτι, αλλά διάβασα πιο πάνω για το Babylon και τρόμαξα μήπως έχω αρπάξει κάποιο ιό.

    Σας ευχαριστώ,

    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Κωνσταντίνο,

      Δεν χρειάζεται να έχεις λογαριασμό Google (gmail) για να γράψεις ένα επώνυμο σχόλιο. Απλά, εκεί που λέει Υποβολή σχολίου ως, επιλέγεις Όνομα/Διεύθυνση URL και γράφεις στον κατάλληλο χώρο το όνομά σου. Έτσι απαντώ κι εγώ τώρα στο σχόλιό σου. :)

      Διαγραφή
    2. Απολογούμαι που δεν απάντησα χθες στο δεύτερο μισό της ερώτησής σου. Το γεγονός ότι η αρχική σου σελίδα έχει αλλάξει ξαφνικά, χωρίς εσύ να το έχεις επιδιώξει, δείχνει ότι ο υπολογιστής σου έχει προσβληθεί από malware. Όπως έχω ξαναπεί, σελίδες όπως οι websearch, ask.com, babylon και άλλες, εγκαθίστανται σε έναν υπολογιστή κατά τη διάρκεια κατεβάσματος παράνομα δωρεάν υλικού (π.χ. ταινίες, προγράμματα, cracks κτλ.). Είναι σίγουρο ότι μαζί τους έχει εγκατασταθεί και κακόβουλο λογισμικό που βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα θα βλάψει τον υπολογιστή. Το κομπιούτερ σου, επομένως, χρειάζεται εξειδικευμένο καθάρισμα. Καλό είναι να τρέξεις το antivirus σου, αλλά δεν θα καθαρίσει εντελώς ο υπολογιστής σου. Οπότε χρειάζεσαι βοήθεια ειδικού. Αν θέλεις, επικοινώνησε μαζί μου (ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) και θα σε βοηθήσω.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ. Έστειλα email.

      Διαγραφή
  19. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το κομπιούτερ μου έχει ιό. Ξαφνικά αργεί υπερβολικα να κάνει οτιδήποτε και μου βγάζει ένα μήνυμα ότι έχω 147 ιούς και χρειάζομαι σκαν! Έκανα το σκαν,, αλλά τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα και νομίζω δεν καθάρισαν οι ιοί! Σας παρακαλώ, βοηθήστε με. Δεν θέλω να κάνω φόρματ τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Γιώργος Παπ.

    Χαίρετε, Γιώργο. Από όσα λες, ναι, το κομπιούτερ σου σίγουρα έχει προσβληθεί από κάτι. Αν θέλεις, στείλε μου περισσότερες πληροφορίες, μέσω της φόρμας επικοινωνίας (στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου για να ανοίξει ο υπολογιστής μου! Δοκίμασα τα πάντα και δεν μπορώ να μπω! Υπαρχει τρόπος να τα καταφέρω; Κάποιος φίλος μου που ασχολείται με υπολογιστές μου είπε ότι πρέπει να κάνω φόρματ το κομπιούτερ μου. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό ομως γιατί θα χάσω τα πάντα και δεν τα έχω φυλαγμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @STALO

    STALO, καλωσόρισες στο CTTG. Πρώτα απ' όλα, ΜΗΝ αφήσεις κανέναν να σου κάνει το κομπιούτερ σου φόρματ. Υπάρχει τρόπος να μπεις στα Windows και να ανακτήσεις τον κωδικό σου. Δώσε μου λίγο χρόνο και θα κάνω μια ανάρτηση για το θέμα αυτό. Εν τω μεταξύ, πες μου τι Windows έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Twinkler

    Έχω τα Windows 7. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Θα περιμένω. Προς το παρόν γράφω από το κομπιούτερ της αδερφής μου. Όμως η δουλειά μου όλη είναι στο δικό μου κομπιούτερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @STALO

    Δυο ερωτήσεις ακόμα:

    1. Ο κωδικός που έχεις ξεχάσει ανήκει σε λογαριασμό με ιδιότητες διαχειριστή (admin) ή απλού χρήστη (user);

    2. Μήπως έχεις το cd των Windows;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Twinkler

    Είμαι εγώ ο administrator, και δεν έχω το cd των Windows. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @STALO

    STALO, δες την ανάρτηση εδώ: http://mandolino111-twinkler.blogspot.com/2015/02/reset-windows-password.html

    Αν χρειαστείς βοήθεια, σε οποιοδήποτε από τα στάδια της διαδικασίας, πες μου.

    Οποιοδήποτε σχόλιο γι' αυτό το θέμα, να γίνεται στη σχετική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά σου Twinkler ...από βόρεια!
    Σε ένα λάπτοπ LENOVO με windows 7 όταν πληκτρολογώ κάποια γράμματα βγαίνουν άλλα.Έχεις κάποια πρόταση για να διορθώσουμε το πρρόβημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Γεώργιος Χ.

    Χαίρετε, Βόρειοι φίλοι μου! Θα ήθελα λίγες ακόμα πληροφορίες:

    1. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά; Όλα πριν ήταν όπως πρέπει;

    2. Αν πατήσετε τη γλώσσα κάτω δεξιά στο task bar (αν η προεπιλεγμένη γλώσσα σας είναι τα Αγγλικά, πατήστε το EN, αν είναι τα Ελληνικά, πατήστε το EL) τι γλώσσες σάς δείχνει ότι έχετε;

    3. Δώστε μας παραδείγματα του μπερδέματος που προέκυψε. Π.χ. πατώ g και βγαίνει #.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απαντώ στα ερωτήματα:1) Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά.2) Οι γλώσσες αλλάζουν κανονικά. 3) Τα παρακάτω πλήκτρα δεν λειτουργούν κανονικά:Το 3 λειτουργεί ως δεξί κλικ, το e ως p, το d ως \; και το c ως b και enter!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Γ. Χριστ.

    Σας χαιρετώ. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μια διευκρίνηση για το 2: Όταν κάνετε κλικ (αριστερό) πάνω στη γλώσσα (στο EL ή το EN ή οτιδήποτε άλλο), ποιες γλώσσες σάς δείχνει ότι έχετε εγκαταστημένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Γ. Χριστ.

    Λοιπόν, θα μπορούσα να σας πω μερικούς τρόπους που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα, κυρίως πατώντας κάποιους συνδυασμούς πλήκτρων. Όμως, είπα να δοκιμάσω να βάλω στο Google τα γράμματα που σας βγάζουν λανθασμένο αποτέλεσμα, και τι βρήκα! Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, με τα ίδια πλήκτρα (3, e, d, c), αντιμετωπίζουν πάρα πολλοί κάτοχοι Lenovo!!! Η εταιρεία απ' ό,τι φαίνεται δεν έχει κάτι συγκεκριμένο να προτείνει. Η λύση έρχεται από κάποιον κάτοχο προβληματικού πληκτρολογίου, και προνοεί άνοιγμα του laptop από κάτω και τοποθέτηση κολλητικής ταινίας πάνω σε ένα σύρμα που φαίνεται δημιουργεί τη δυσλειτουργία.

    Σας παραπέμπω σε αυτές τις δύο σελίδες συζήτησης (ο χρήστης miket στον δεύτερο σύνδεσμο, σελίδα 15 κάτω κάτω), όπου γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα συγκεκριμένα πλήκτρα:

    https://forums.lenovo.com/t5/11e-Windows-E-and-Edge-series/thinkpad-edge-15-keyboard-problem/td-p/406731/page/8 (δέστε στη σελίδα αυτή τη δεύτερη απάντηση! Ακριβώς τα ίδια πλήκτρα που αναφέρετε εσείς)

    http://forums.lenovo.com/t5/T400-T500-and-newer-T-series/Problems-with-the-keyboard-T410/td-p/288630/page/5

    Εδώ σας δείχνω τη λύση με την κολλητική ταινία, την οποία περιγράφει ο miket στο blog του:

    http://blog.miketoscano.com/?p=291

    Ξέρω ότι το άνοιγμα του λαπτοπ δεν είναι και κάτι που ακούγεται απλό, παρόλα αυτά, νομίζω αξίζει τον κόπο να δοκιμάσετε. Διαφορετικά, ζητήστε τη βοήθεια κάποιου τεχνικού, απλά για να σας βοηθήσει να τοποθετήσετε τη χαρτοταινία.

    Υ.Γ. Θα πρέπει να αντιγράψετε κάπου τις διευθύνσεις των συνδέσμων που σας παραπέμπω και μετά να τις πληκτρολογήσετε στον υπολογιστή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητό TWINKLER ευχαριστώ για τις οδηγίες. Προς το παρόν θα το πειράξω γιατί χρησιμοποιώ το πληκτρολόγιο οθόνης.Οι γλώσσες που εμφανίζονται με δεξί κλικ είναι κανονικά EL και EN. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Γεωρ.Χρ

    Απ' ό,τι κατάλαβα δεν θα δοκιμάσετε. Πάντως αξίζει τον κόπο. Μου έκανε εντύπωση το πόσοι κάτοχοι Lenovo έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, με τα ίδια ακριβώς πλήκτρα! Πόσο τυχαίο μπορείνα είναι αυτό; Γι' αυτό και πιστεύω ότι η λύση είναι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό σας απόγευμα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την προβολή video στο youtube. Δεν έχω καθόλου video, παρά μόνο μια πράσινη οθόνη. Ενημέρωσα το flash player, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Γνωρίζετε τι πρέπει να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Βασιλική

    Γεια σου, Βασιλική. Καλωσόρισες στο CTTG! Δοκίμασε αυτό: κάνε δεξί κλικ στο βίντεο, την ώρα που παίζει, και μετά Settings (Ρυθμίσεις). Φύγε το τικ από την επιλογή Enable hardware acceleration και μετά κλικ στο close.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Twinkler

    Τώρα έχω επιτέλους εικόνα! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Όμως γιατί το κάνει αυτό; Αφού δεν πείραξα κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Βασιλική

    Είναι ένα πρόβλημα που συχνά δημιουργεί το Flash Player σε κάποιους υπολογιστές. Αν κάνεις επανεκκίνηση, ίσως η επιλογή πάει στο default ξανά, οπότε θα χρειαστεί να το ξαναξετικάρεις. Χαίρομαι που βοήθησα! Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Άγγελος Ιωάννίδης5 Απριλίου 2015 - 3:05 μ.μ.

    Γεια σας. Πολύ όμορφος ο ιστοχώρος σας. Πέρασα το πρωινό μου περιδιαβάζοντας σε αυτό. Συγχαρητήρια! Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι που δεν είναι επείγον, και αν μπορείτε να μου δώσετε μια απάντηση. Τα windows μου (7) είναι στα ελληνικά. Υπάρχει τρόπος να αλλάξω τη γλωσσα και να την κάνω στα αγγλικά; Ένας γνωστός μου καθηγητής πληροφορικής μου είπε ότι από τη στιγμή που τα έχω εγκατεστημένα σε μια γλώσσα αυτό δεν αλλάζει και χρειάζεται φόρματ και ξανά εγκατάσταση με αγγλικά windows. Ίσως έτσι είναι πράγματι τα πράγματα, αλλά είπα να ρωτήσω και εδώ. Ευχαριστώ και καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Άγγελος Ιωάννίδης

    Γεια σου, Άγγελε. Καλωσόρισες στο CTTG. Έψαξα το θέμα πριν αρκετό καιρό, αλλά δεν δοκίμασα κάτι, για να έχω προσωπική πείρα. Βρήκα διάφορα πάντως τότε, και κατέληξα εδώ: http://www.froggie.sk/download.html

    Θα πρέπει πρώτα να κατεβάσεις το πρόγραμμα και μετά τη γλώσσα που θέλεις, στο σύστημα που έχει ο υπολογιστής σου. Υπάρχουν λεπτομερείς οδηγίες στην ενότητα Screenshots, στη σελίδα που σου έστειλα.

    Αν το δοκιμάσεις και πετύχει, πες μας!

    Καλή Ανάσταση και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Twinkler

    Ευχαριστώ για την εισήγηση. Θα το δοκιμάσω μετά το Πάσχα. Μέχρι τότε να στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα πρόγραμμα καλό και ελαφρύ για κατέβασμα βίντεο από youtube και τέτοια. Που να μην έχει περιττα πράγματα και εννοείται ούτε ιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Μαριος

    Μάριε, προγράμματα υπάρχουν πολλά, τα περισσότερα, όμως, αν όχι όλα, κουβαλούν μαζί τους κακόβουλο λογισμικό. Θα σου προτείνω κάτι που δεν είναι πρόγραμμα, δεν επιβαρύνει επομένως τον υπολογιστή σου, και με τη βοήθειά του μπορείς να κατεβάσεις οποιοδήποτε βίντεο από το διαδίκτυο. Διάβασε την ανάρτηση σε αυτό τον σύνδεσμο, και πες μας τις εντυπώσεις σου:

    Πώς μπορώ να κατεβάσω οποιοδήποτε βίντεο από το διαδίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Twinkler

    Θενκς φίλε! Μια χαρά! Προγράμματα και πελλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χαιρετώ. Μπορείς να με βοηθήσεις να κατεβάσω το Photoshop; Το χρειάζομαι επείγον και δνε θέλω να κάνω κάτι που να με γεμίσει ιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Κώστας

    Γεια σου, Κώστα. Καλωσόρισες στο CTTG. Αυτό που ζητάς δεν μπορεί να γίνει. Το CTTG σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προσφέρει βοήθεια που αφορά σε παράνομο κατέβασμα λογισμικού, αναγνωρίζοντας ότι αυτό αποτελεί κλοπή, αλλά και αιτία μόλυνσης ενός υπολογιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κωνσταντίνος Νεοκλέους9 Ιουνίου 2015 - 9:59 μ.μ.

    Καλησπέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθεια σας αν ειναι δυνατό. Το κομπιούτερ μου ξαφνικά εμφανίζει διαφημίσεις για διάφορα πράγματα τ α οποία ποτέ δεν ζήτησα. Τις κλείνω αλλά πάλι εμφανίζονται. Έχει γίνει αργό και νομίζω ότι κάτι πρέπει να άρπαξε. Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ; Δε γνωρίζω πολλά πράγματα για υπολογιστές και θα σας ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Κωνσταντίνος Νεοκλέους

    Γεια σου, Κωνσταντίνο. Καλωσόρισες στο CTTG. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται χωρίς λόγο είναι σημάδια malware. Θα χρειαστώ περισσότερες πληροφορίες για να μπορέσω να σε βοηθήσω. Αν θες, στείλε μου email, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε από εκεί τη διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Twinkler

    Σας ευχαριστώ πολύ για την επιδιόρθωση του προβλήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μία ερώτηση: το κομπιούτερ μου μου λέει συνεχώς να αναβαθμίσω σε windows 10. Αν πατήσω οκ, θα χαθεί οτιδήποτε από τα αρχεία και τα προγράμματα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Mike

    Γεια σου, Mike. Αν πατήσεις ΟΚ, θα ξεκινήσει η διαδικασία αναβάθμισης. Παρόλο που σε κάποιο στάδιο θα σου ζητηθεί να επιλέξεις αν θέλεις να κρατήσεις αρχεία και εφαρμογές που διατηρείς ήδη στον υπολογιστή, επιβάλλεται προηγουμένως να φυλάξεις όλα τα αρχεία σου. Με άλλα λόγια, είτε επιλέξεις ότι θέλεις να κρατήσεις τα αρχεία σου είτε όχι, θα πρέπει προηγουμένως να τα έχεις φυλάξει έτσι κι αλλιώς. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να πάει στραβά, οπότε παίρνουμε τα μέτρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεια σας. Έκανα αναβάθμιση σε Windows 10 πρόσφατα και από τότε για κάποιο λόγο δεν αναγνωρίζονται τα Ελληνικά fonts στο Notepad. Αυτό είναι πρόβλημα γιατί όλοι οι οι υπότιτλοι των ταινιών μου είναι σε Notepad, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να έχω υπότιτλους στις ταινίες μου. Υπάρχει λύση στο πρόβλημα ή είναι πρόβλημα των νέων Windows; Ευχαριστώ πολύ. Νίκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Νίκος

    Γεια σου, Νίκο. Όχι, δεν είναι πρόβλημα των Windows. Χρειάζεται κάποια μικρή ρύθμιση στο registry, έτσι ώστε να αναγνωρίζονται τα Ελληνικά. Με πλήκτρο των Windows και r, άνοιξε ένα παράθυρο run, και γράψε regedit. Μετά ακολούθησε το εξής μονοπάτι, από τη στήλη αριστερά: HKEY LOCAL MACHINE -> SYSTEM -> Current Control Set -> Control -> Nls -> Codepage. Στη στήλη δεξιά, βρες τους αριθμούς 1252 και 1254. Κάνε διπλό κλικ στον καθένα ξεχωριστά, και άλλαξε τις τιμές c_1252.nls και c_1254.nls, σε c_1253.nls και c_1253.nls, αντίστοιχα. Κάνε επανεκκίνηση και δες αν το πρόβλημα λύθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Twinkler

    Φίλε σου χρωστώ κέρασμα! Αυτό ήταν! ΣΕ ευχαριστώ παρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σας χαιρετώ. Έχω εγκαταστήσει τα Windows 10 και έχω βάλει για όνομα χρήστη CONSTANTINOS93. Για κάποιο λόγο βλέπω όμως ότι στο φάκελο των χρηστών φαίνομαι CONST. Δοκίμασα να το αλλάξω αλλά δεν αλλάζει. Αυτή η συντομογραφία φαίνεται και στη Word μου. Γιατί συμβαίνει αυτό; Μπορώ να κάνω κάτι για να φαίνεται ολόκληρο το όνομά μου; Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @Κωνσταντίνος

    Γεια σου, Κωνσταντίνο. Δες αυτή εδώ την ανάρτηση, που απαντά στο πρόβλημά σου: Τα Windows 10 αλλάζουν το όνομα χρήστη. Αν θέλεις να ρωτήσεις οτιδήποτε, εδώ είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πήραμε, μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, την εξής ερώτηση από τον Ιωάννη:

    Καλησπέρα σας

    δεν μπορούμε να ανοίξουμε τα παιχνίδια.

    υπάρχει μήπως κάποιο πρόγραμμα που πρέπει να κατεβάσουμε;

    ευχαριστώ


    Για να ανοίξουν τα παιγνίδια δεν χρειάζεται κανένα επιπρόσθετο πρόγραμμα. Χρειάζεται, όμως, να έχει ο υπολογιστής εγκατεστημένη την τελευταία ενημέρωση του Flash Player, την οποία μπορεί να βρει και να κατεβάσει από εδώ: Τελευταία ενημέρωση Flash Player

    Ακολούθως, επιλέγετε Open, και κάνοντας κλικ στο Browse, βρίσκετε τον internet browser που χρησιμοποιείτε: Internet Explorer, Chrome, Firefox, Palemoon κτλ.

    Αν τα κάνετε όλα αυτά και πάλι έχετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας, απαντώντας στο συγκεκριμένο σχόλιο.

    Με την ευκαιρία, να υπενθυμίσουμε σε όλους τους αναγνώστες μας ότι όλες οι απορίες-ερωτήσεις υποβάλλονται σε αυτή την ενότητα, δημόσια, γιατί η απάντηση μπορεί να βοηθήσει και άλλους. Μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας τα μηνύματα αποστέλλονται ως email στον διαχειριστή, δεν τα βλέπει κανένας άλλος, οπότε έχουν ένα πιο προσωπικό χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χαιρετώ. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: αν κάνω ενημέρωση σε windows 10 θα χάσω όλα μου τα δεδομένα; τώρα έχω windows xp.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Wdig789

    Καλή σου μέρα, Wdig789. Απολογούμαι για την αργοπορημένη απάντηση. Από Windows XP ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να προχωρήσεις σε αναβάθμιση σε Windows 10. Πρέπει να έχεις Windows 8.1 ή τουλάχιστον Windows 7. Οπότε ή θα πρέπει να αγοράσεις καινούριο λειτουργικό σύστημα ή καινούριο υπολογιστή. Ρισκάρεις ανεπανόρθωτα να χρησιμοποιείς τα XP σερφάροντας στο ίντερνετ, πάντως, εφόσον δεν υπάρχουν πλέον γι' αυτά ενημερώσεις ασφαλείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ένας καλός μας φίλος και μέλος του CTTG, στην προσπάθειά του να δημοσιεύσει σχόλιο σε κάποια ανάρτηση, δυσκολεύτηκε, και ζήτησε τη βοήθειά μας. Επειδή, πράγματι, η διαδικασία ήταν λίγο ζόρικη, έχουμε αλλάξει ξανά τον τρόπο δημοσίευσης σχολίων. Παρόλ' αυτά, ξεκαθαρίζουμε ότι ο Blogger απαιτεί πλέον σύνδεση με λογαριασμό Google, για ανάρτηση σχολίων. Για περισσότερα, σχετικά με το πώς δημοσιεύουμε σχόλια σε ένα ιστολόγιο σαν αυτό, εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ερώτηση που πήραμε μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας:

    Πρόσφατα έστειλα ένα ποσόν 5€ στην κόρη μου, που ήταν σε εκδρομή με το σχολείο της, για να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας. Τα έστειλα με paypal. Όμως δεν έλεξα το όνομα και τον τηλεφωνικο αριθμό.Ετσι εκεί που εμφανιζόταν το όνομα της κόρης μου, είχε το e-mail της αντί για τον αριθμό του τηλεφωνου. Το διαπιστωσα στο ενημερωτικό e-mail που μου έστειλε το paypal, όταν ανοίγοντας το, είδα ότι τα χρήματα στάλθηκαν στο e-mail αντί για τον αριθμό του τηλεφώνου. Τι μπορώ να κάνω ώστε ή τα χρήματα να πάνε στον συγκεκριμένο τηλεφωνικο ή να μου τα στείλουμε πίσω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Γιάννης.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    Έψαξα λίγο και βρήκα αυτό τον σύνδεσμο: Cancel a payment H σελίδα αυτή, με τα όσα αναφέρει, μπορεί επίσης να σε βοηθήσει: Customer Support-Refunds. Αν παρόλ' αυτά, δεν μπορέσεις να κάνεις κάτι, θα πρέπει να αναφέρεις το πρόβλημα στο Paypal, επικοινωνώντας μαζί τους: Contact Paypal

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Είναι καλό, όταν έχετε μία ερώτηση να την υποβάλλετε εδώ, στον συγκεκριμένο τόπο. Με αυτό τον τρόπο προσφέρεται βοήθεια και σε άλλους που πιθανό να έχουν παρόμοιας φύσης ερωτήσεις. Επιπλέον, στηρίζετε και το Ιστολόγιο, εφόσον με τα σχόλιά σας το διατηρείτε ενεργό. Γι' αυτούς τους λόγους, πλέον κάθε ερώτηση που έρχεται κοντά μας μέσω της Φ.Ε., θα μεταφέρεται εδώ, εκτός και αν πρόκειται για κάτι που έχει προσωπικό χαρακτήρα. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Share it